Sport a profilaktyka chorob


Sport a profilaktyka chorob

Każdego roku w październiku, jak świat idzie różowe obchodów Miesiąca Świadomości Raka Piersi, ludzie są po cichu zastanawiać, czy naprawdę robi ruch różowy raka rzecznictwo niczego dobrego. W szczególności, roczna kampania różowo ubrana NFL naprawdę się opłaciło? Posiada poczyniła pewne zmiany w życiu pacjentów chorych na raka, którzy przeżyli i potencjalnych ofiar?

W tym roku drużyny piłkarskie wykazały poparcie dla świadomości raka piersi na różne sposoby. Oto niektóre historie:

Arizona Cardinals gospodarzem kolacja Breast Cancer Survivors ‚na wrzesień 30. Amber Carrington z Sezon 4 The Voice śpiewał hymn na kolację. Carrington matka zmarła z powodu nowotworu piersi.

W Atlanta Falcons traktowane pięciu rozbitków w nocy z wyśmienitą kuchnię w obiedzie one kopiowane w 5. roczne olśnień i imprezy posiłek. Podczas śpiewania hymnu narodowego, którzy przeżyli raka odbyła dużą różową wstążkę. Flaga Falcons również rozwinął przez ocalonych i ich rodzin.

Baltimore Ravens gospodarzem hołd na boisku w leczeniu raka piersi oraz u pacjentów w społeczności. Różowe koszulki zostały podane do wszystkich tych, którzy przeżyli. Żony, pracownicy i fani Ravens wystawił także postępy Making Against raka piersi Walk.

Buffalo Bills wykonany uroczysty różowe oświetlenie Niagara, a także wystawił różowy pokaz sztucznych ogni.

Carolina Panthers rozdawał bilety do gry, którzy zgłosili swoje historie zespołu strony, czasopisma i programy. graczem Panthers Greg Olsen, którego matka jest sama przeżył, pełnił funkcję honorowego perkusistę przed tym meczem.

Chicago Bears drukowane różowe koszulki z hasłem „Real Niedźwiedzie Fani nosić różowe” i sprzedał je z korzyścią dla chorych na raka. Wpływy ze sprzedaży zostały wykorzystane do dostarczania krytycznych opieki piersi dla kobiet z rodzin o niskich dochodach.

Do tej pory, NFL był w stanie podnieść w sumie $ +4,5 miliona dla American Cancer Society z wpływów ze sprzedaży różowego towaru. Zawodnicy, trenerzy i sędziowie są zobowiązani do noszenia munduru, takich jak różowy różowe mundurów, różowe knagi i różowe skarpetki piłkarskich podczas gry w październiku. Cały różowy towary są następnie podpisany przez właścicieli, zlicytowane, a dochód przekazany na raka piersi i raka innych grup wspierających.

Fani piłki nożnej mogą również wziąć udział w różowym rzecznictwa jak niektórzy partnerzy NFL sprzedają towar w różowy stadionowych sklepach detalicznych, a także w Internecie. Znowu procent zysków ze sprzedaży towarów różowy świadczenia charytatywne raka piersi.

Po latach treningu i doping dla zespołów swoich dzieci, Tim Barth Zespół założył w 2004 Magazyn pomóc wnieść materiał zabawy do sportu. Specjalizującą się w modnych skarpetki i mundury dla piłki nożnej, siatkówki, softball i więcej, TeamWarehouse.net służy ponad 68.000 zadowolonych klientów.

– autor artykułu